Helgen

Tänkte dra en rad eller två om helgen.

I fredags var det en riktigt trevlig fest hos Marcus, tyckte allt var jätte kul faktiskt.
Sen hade vi en mysig natt efter det också så det var trevligt.



I lördags stannade jag hos Marcus typ hela dagen sen åkte jag hem och åt.
Mitt under middagen ringde Mattias och Andreas och frågade om jag ville träffas, och ja eftersom jag inte har hört av dom på flera månader så kändes det som en kul idé och det var det också.
Men det blev en tidig hemgång för båda två skulle till diverse flickvänner så jag åkte hem och Marcus kom över och sov när han hade lekt klart med grabbarna.

Söndagen blev ganska lugn, vaknade och åkte till stallet och red Dandy ett litet tag. Vi arbetade med skänkelvikningar och allt gick jätte bra, bästa hästen evver asså.



Efter det åkte jag hem och duschade och allt sånt och sen åkte jag och Isabelle in till stan och köpte present till mamma.
Sen åkte jag hem till pappa och åt middag och blev helt sjukt mätt, sen rullade jag hemåt och sov hela natten lång.

Hoppas alla hade en lika trevlig helg som jag hade!

/Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0