Ikväll..

Åååh gud är så sjukt taggad för ikväll! Det blir nämligen lokalfest i Gärdet.
Förra året var väldigt najs tydligen så vi får väl bara hoppas att det blir det i år också :)

Jag ska dit med Deniz, Vilma & Lina. Ska bli riktigt kul att festa med dessa partybrudar, nått som jag även ser fram emot.

Ska ha på mig svarta spetsstrumpbyxor som Marcus tyckte såg ut som att jag hade jätte mycket svart hår på benen.. Vet inte om jag är benägen att hålla med och han såg dom ju bara på bild så det blir nog bra.
Jag ska också ha på mig en svart liten söt klänning med små fickor fram och ett marinblått band i midjan för att få lite form på den och sen mina "gladiator skor" som vissa vill uttrycka sig :P Slänger in en bild på dom för att visa vad som menas:
  Tror nog att det blir bra. Ska bara se om jag kan få tillbaka min korta svarta tröja av Anna som hon har lånat. Det blir ju lite kallt med barärmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0