Vinterskoj!

Den här helgen har varit helt lugn. Inget festande what so ever, och det har varit väldigt skönt måste jag säga.

Ikväll var i stan med Deniz, Ina & Gabriel. Vi möttes i Gamla Stan och knatade inåt mot T-Centralen men vände istället tvärt mot Kungsträdgården där vi fick syn på isen. Åååh ja isen var där! Jag och Ina tog sats och sprang fram till den och sen ut.
Alla fyra blev som små barn och hoppade omkring överallt.

  
  

Efter det kände vi att vi ville ha mer is, större ytor att breda ut sig på. Då var Zinken ett självklart val!
Alla var jätte taggade men när vi kommer dit ser vi stängslet och grindarna. Det var iochförsig inget som stoppade oss, Ina & Gabbe klättrade över grindarna och jag & Deniz letade upp ett hål och bergklättrade lite i leran och tillslut var vi inne!
Det var då regnet började falla och det var inte så helkul längre. Så alla över grindarna for igen, (trots min otroliga höjdrädsla. Är faktiskt lite stolt över mig själv..)

Nu var det dags för Ina att börja dra sig hemåt mot Mörby där hon skulle möta sin syster.
Vi andra kände att njaa... Kvällen är fortfarande ung! Och lite muffins från Donken kändes också frestande. (Jag vet, andra dagen i rad, måste skärpa mig nu!)
Väl där satt vi och flamsade ett tag vilket resulterade i väldigt ehm.. fina bilder? njaa, ganska hemska men ni får en smygtitt på några iallfall.

   

Nu bär det av till sängen snart. Ska upp tidigt i morgon och rida, känner mig inte så jätte övertaggad just nu.. Hehe.
Gonatt, dröm sött allihopa!


Kommentarer
Postat av: Ina

We like telefonplan!!!!<3333

2008-12-14 @ 15:43:45
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0