Duger det?

Jag vet inte hur många av er som läser som vet att min farfar har nyligen avlidit men men.
Självklart så blir det begravning och allt sånt och det här kankse låter super ytligt men jag har verkligen inget att ha på mig.
Mamma säger att det inte spelar någon roll men iallafall, jag kan ju inte komma dit i en gammal t-shirt eller nått bara.
Men så iallafall så kollade jag runt lite på internet och hittade en klänning/tunika som jag tycker är ganska .. passande?

 
Vad tror ni om den? Den var inte så dyr heller så det är ju bra.




Hittade en väska också när jag ändå tittade runt överallt, 560 kr på Bianco.



Over&Out/ Simone

Kommentarer
Postat av: Ina

MEN GRR, ni är så snuskiga ;)

2008-10-16 @ 19:25:34
URL: http://inalc.blogg.se/
Postat av: Pissi

Man behöver ju inte ha svart på begravning, känns så dystert ://

2008-10-16 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0