Finally!

Idag har köpt skor!, för ovanlighetens skull. Men det är inte vilka skor som helst; det är mina älsklingar!!



När jag såg och provade dom första gånge (haha) så provade jag dom i stl 39 och äääälskade dom!
Men så idag, när jag skulle köpa dom eftersom jag fick studiebidraget idag så provade jag dom i stl 38 i säkretsskull, och gissa vad? Dom passade! MEN! dom klämmer lite, jag frågade tjejen i kassan om dom kankse går ut lite, töjer sig alltså och hon sa att dom antagligen gör det ja och att jag kan ju gå runt i dom i två veckor hemma och känna efter.
Så jag köpte dom, och jag är överlycklig!
Dom är så sjukt underbara och passar till nästan allt jag har med några få undantag. Kan knappt vänta tills det slutar regna så jag kan använda dom.
Kärlekkärlekkärlek!

Over&Out/ Simone

Kommentarer
Postat av: N

Åh var har du köpt dom? :O

2008-10-31 @ 20:57:41
URL: http://neumanen.blogg.se/
Postat av: N

Tack :)

Vad kostade dom?

2008-10-31 @ 21:59:36
URL: http://neumanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0