Hårfärg!?

Som vanligt så har jag väldigt svårt att bestämma mig... Ska jag färga, eller troligtvis tona hårtet mörkare igen?
Jag är så sjuukt trött på mitt bruna/blonda/råttfärgade hår och vill verkligen ha en förändring.

Här är en bild på hur det ser ut just nu
Visst, det har mycket och måna fina nyanser men det är så tråååååååååååkigt!! Är verkligen less.
Nu tänker väl alla: färga håret och sluta gnäll då. Men grejen är den att jag kommer vilja ha tillbaka min "naturliga" hårfärg sen, det vet jag, och tänk då om det inte blir bra och bla bla bla det gammla vanliga.
Så vad tycker ni, SKA JAG FÄRGA/TONA HÅRET MÖRKARE IGEN ELLER INTE?

Over&Out/ Simone

Kommentarer
Postat av: Issi

Färgaa ;DDD

2008-10-28 @ 10:55:13
Postat av: adsas?

Ha kvar sådär!!

2008-10-28 @ 13:13:22
Postat av: ina

Ni är alltid mina flickor, vad som än!

Kommer på måndag =), och du kan ju tona liite mörkare, men inte mycket med lite slingor i?

<333

2008-10-28 @ 13:36:04
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0