En arg Onsdags morgon!!!

Idag är jag arg, ja jag är jätte arg! I fredags var jag på ungdomsmottagningen i Odenplan för att skriva ut ett nytt recept på mina minipiller, barnmorskan som jag träffade sa att hon skulle skicka iväg det så fort som möjligt och om allt går som det ska så SKA receptet finnas hos apoteket samma dag. Men nej, det gjorde det så klart inte, och det finns inte där än heller.
Så jag ringde dit igår och sa som det var och hon jag pratade med sa att hon skulle be den människan som jag träffade i Fredags att ringa upp mig någon gång under dagen (det här var vid elva tiden igår - tisdag). Har dom ringt än? NEJ!
Och det finns inget recept på apoteket som tillhör Simone Rylin, så idag ska jag åka dit och fråga vad dom hålller på med.
Ni kanske undrar varför det är så brottom, jo mitt sista piller som är kvar är dagens piller..
Så nu ska jag äta klart frukosten och åka iväg till det där skitstället. Det är synd tycker jag för jag var väldigt nöjd med den undomsmottagningen men nu känns det bara som dom skiter i sina arbetsuppgifter och sådant, eller typ inte bryr sig om oss som går dit. Nej gud vad arg jag är!


Kommentarer
Postat av: tilda

sånt där är alltid jobbigt, har också varit med om något sånt. Hoppas det går bra då och lycka till!:)

kram

2009-04-08 @ 12:26:54
URL: http:// tildilins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0