H U N G R I G

Hann inte med speciellt mycket frulle i morse, lite flingor och mjölk bara. Så min mage gör uppror just nu, det känns som jag har en liten gubbe i min mage som håller på att gräva sig ut ur den, inte alls så hel skönt om jag ska vara helt ärlig.
Så jag och Ina ska äta på Ashas där dom indisk buffé som är smaskens! Då kan vi äta oss tjocka haha.

Måste bara säga att jag känner mig väldigt äcklig idag, hann inte duscha i morse heller så det känns som att jag luktar jätte mycket svett haha, FRÄSH! Plus att jag tog en tröja av Marcus som jag tror låg i smutstvätten vilket inte heller är super mysigt.. Så nu vet ni det, jag är äcklig! Mohahaha.
Men jag är ändå fett schtekig, har u köpt nya solglasögon nu så jag och Ina steker som fan!


Kommentarer
Postat av: Ina

vi ÄR stekarna (H)

2009-04-03 @ 23:58:32
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0