Idag

Jag skickade iväg hela 10 kuvärt (!) med CV, personligt brev och ett brev från rektorn i sökande om praktikplats. Nu är det bara att hoppas att någon antar mig, annars får jag ju sitta i skolan i 5 veckor och praktisera där - AS KUL! Nej...

Jaja nog om det! Efter skolan åkte jag och Ina in till stan för att hon skulle handla upp sitt studie bidrag haha. Hon hittade två t-shirtar, ett par skor och kanske något mer som jag inte kommer ihåg.
Det var mycket trevligt, också för att jag stötte på några filurer som jag inte har träffat på jätte länge så jag ska nog träffa Linnea och Cattri i helgen också tror jag :) Det blir nog trevligt om det blir av.

Skulle egentligen på en spelning ikväll men eftersom Deniz hörde av sig så sent så hinner jag inte åka med, den börjar liksom sju och är i Huddinge och hon hörde av sig för 20 minuter sen, inte bra inte bra det.
Så jag blir hemma och degar hela kvällen, men det gör mig inget för det är väl Greys ikväll? :D Och blir det en jätte god vårig middag, pasta sallad med currydressing och annanas. Det kanske inte låter någe vidare men det är super!

Nu ska jag lägga mig i soffan och deeega!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0