Nytt - Veckans pjuks

Tänkte börja med en ny programpunkt eller vad man ska kalla det, ska försöka att komma ihåg att uppdatera den varje vecka. Alla som känner mig vet ju att jag är lite (mycket) av en skofantast så därför tänkte jag lägga ut lite tips om snygga pjuks en gång i veckan :) Enjoy!



Den här skon är från Bianco och jag måste säga att det inte direkt var någon sko jag gillade när jag först såg den men sen kom den i den här isblåa färgen som kändes helt rätt! Tänk er vad snygg den blir till ett par bruna ben.
Finns även i sju andra färger om man nu inte skulle gilla just denna men gillar skon.



Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

riktigt söta enligt mig!

2009-04-29 @ 10:06:17
URL: http://www.halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0