2009

Mitt 2009 har varit väldigt hektiskt och med mycket blandade känslor. Det har varit allt från svek, lögner, oönskade påfrestningar och konsekvenser till absolut ren och skär lycka!

Inte bara började jag ett nytt liv med världens bästa pojkvän utan jag insåg också vilka som var mina riktiga kompisar och vilka som alltid kommer finnas där, i ur och skur. Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv det här året och insett vad som är viktigt och vad som behöver prioriteras. Något som säkert låter ganska klyschigt är att jag faktiskt inte hade kunnat göra det själv. Så tack till alla som hjälpte mig bli den männiksa som jag är idag! För utan alla motgångar men även framgångar hade jag aldrig kunnat komma hit där jag är nu eller vara den person som jag är nu, som jag faktiskt är väldigt nöjd med att vara.

Det har varit ett underbart år, tack ni som gjort det till det! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0