Natti natti

Dags för natten för min del, eller oj sängen menade jag. Som sagt, trött är jag.

Men jag tänkte tipsa om en liten grej innan jag somnar! Det är en sminkblogg som jag tycker är otroligt bra och lärorik! Linda heter tjejen som driver den och hon jobbar på Make Up Store om jag har förstått det rätt. Varje gång hon gör ett inlägg om sina makeups så sitter jag och dregglar och önskar att jag hade råd med alla de produkter hon använder, men även om jag inte har det så är det grym inspiration att använda med mina egna grejer! Ja det kan jag nämna också: Hon bloggar för veckorevyn så det är lätt att hitta henne på deras första sida!
Bild: Lånad från Lindas blogg.

Så om ni vill checka in bloggen så klickar ni HÄR!

Nu blire sängen för min del, gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0