Gårdagen - lördag alltså

Det blev faktiskt en väldigt en väldigt lugn och skön lördag igår :)
Jag och Marcus började med att åka in till slussen (Götgatsbacken) för att jag skulle köpa lite saker jag behövde men kom självklart inte hem med endast det.

Det som följde med mig hem i Gina Tricot påse var en marinblå klänning med guldkedjor som axelband med marinblåa band trätt igenom.



Det blev inte så bra bilder men den är jätte söt i verkligenheten och speciellt när den sitter på med ett par höga pumps.

Senare iallafall så åkte jag hem till Emma och åt middag, det var jätte gott! :)
Efter det vet jag inte riktigt vad vi gjorde men tillslut gick vi och hyrde film och köpte en Ben & Jerrys att dela på, smaskens!
Filmen vi såg var Disaster Movie, om man vill ha en sjuk komedi att se så är den ett värt val. Speciellt slutet, haha alldeles underbart!

Vid tolv tiden mötte jag Marcus för han skulle sova hos mig. Vi hade en jätte mysig kväll och natt! :) Älskar dig Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0