God morgon!

Jag är super trött! Somnade nästan på tunnelbanan påväg till skolan.

Just nu har jag Engelska, vi ska skriva tal. Usch usch! Inte alls kul. Eller jag tycker inte att det är så super jobbigt att säga talet men jag har så dålig fantasi så det lär ta ett väldigt långt tag innan jag ens kommer på ett ämne, men heja mig!

Jätte kul att jag just fick läsa högt också men inte kan läsa! Det spelar ingen roll vilket språk det är på jag stakar mig och stammar iallafall, det är så jobbigt.
För om jag skulle läsa det för mig själv högt så skulle det flyta på jätte bra. Tror jag bara blir nervös eller något, jag vet inte.

Efter Engelskan har vi Matte läxförhör och jag har ju pluggat? Nej. Men det kanske går bra ändå, tror jag kommer ihåg hur man ska göra med ekvationerna (;

Sen har vi lunch, då ska vi äta på Cesannas där dom serverar pannkakor idag, mumsigt det!

Efter skolan ska jag hem jätte fort och lämna min dator sen ska jag möta Marcus. Vi ska åka in till stan och shoppa åt honom haha. Tror han behövde några tröjor och liknande.
Sen hem till mig igen för han måste hjälpa mig med Idrottsuppgiften som jag inte förstår haha.

Så får vi väl se om man slipper sova ensam, haha. Har verkligen börjat vänja mig med att sova med honom. Jag sover mycket bättre när han gör mig sällskap. Mysigt mysigt :)

Så kommer nog min dag se ut, hoppas alla får en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Issi

Jag blir helt röd i ansiktet när man ska läsa högt. jätte kul, stammar, läser fel o röd som en tomat. Roligt...

2009-02-12 @ 22:19:21
URL: http://baraisabellerylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0