Idag..

Hade matteprov idag som gick sådär.. Men det är väl ungefär som vanligt. Hoppas bara att jag får G iallafall, mer kan jag inte hoppas på haha.

Resten av skoldagen var ganska slapp, den avslutades med Mediekunskap där jag fick veta att jag fick MVG på en uppgift och att om jag får det på de tre uppgifter som är kvar så får jag MVG i Mediekunskap så det känns riktigt bra!

Efter åkte jag hem och åt lite pasta sallad som blev kvar från gårdagens middag sen var jag så trött så jag gick och la mig och sov i fyra timmar.
Smart drag Simone! Jag kommer ju aldrig somna i natt då.
Oj, klockan är halv tolv. Det har jag inte ens märkt. HEJA MIG!

Fredagen denna vecka blir lugn och skön (är dock partysugen men men).
Ska hem till Marcus och ha Sex and the City maraton haha, tur att han stödjer mina nöjen :P

Han åker iväg till Idre hela sportlovet så jag tillbringar nog hela helgen med honom som det ser ut nu.

Borde kanske ändå försöka sova nu, det går säkert inte men det är värt ett försök!
GONATT

Oj juste! Mina skor och jacka kom idag och passade jätte bra så det är vi väldigt glada för! :)
Kanske laddar upp bilder på dom i morgon, får se om kameran fungerar som den ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0