Jag beklagar

När jag var liten, när jag gick 6års till 5an så hade jag en bästis. Vill inte nämna hennes namn för jag vet inte om hon vill det.
Hennes mamma har varit sjuk under en väldigt lång tid, hon hade en tumör på hjärnan om jag inte minns fel.

Jag pratade lite snabbt med henne för några månader sen och då sa hon att dom hade det välidigt jobbigt just nu men eftersom jag inte har träffat henne sen den dagen när vi slutade 5an så kunde jag på något sätt inte riktigt ta åt mig av det.
Det är väl ungefär nu jag ångrar det, jag ångrar också att vi inte fortfarande är vänner. För så bra vänner som vi var då, det är väldigt svårt att hitta såna igen.

Anledningen till att jag skriver det här och att jag tänker så här just nu är för att jag precis fick veta att hennes mamma dog i mitten av december.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till dig eftersom vi inte har kontakt längre, men du ska veta att jag är jätte ledsen för din och för hela din familjs skull.
Jag bara önskar nu när det är försent att jag kunde ha funnits där och att vi fortfarande skulle vara lika bra vänner.

Hälsa din familj om du får en chans att läsa det här och du ska veta, även om det inte verkar så just nu men allt kommer bli bra, tillslut blir allt bra.

Kämpa på även om det inte känns värt.
Kram från en gammal vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0