Kan inte sluta skratta

Jag vill bara säga på en gång att jag inte är en av er som är ett BIG FAN OF KISSIE. Nope, så äre bara.
Och jag kan verkligen inte sluta skratta åt vad hon gör i Idre.
Tror inte många vet vad som exakt försegår där uppe men eftersom man har en säker källa som bor i stugan hon har festat i ungefär hela veckan så vet man ju en del, och det är så smaaaskig information så jag knappt kan lägga band på mig själv och inte skriva det.
Jag tänker nog inte göra det, skriva det alltså för hon har ju faktiskt en person här hemma i stockholm som kanske inte blir överlycklig om personen i fråga visste vad jag vet.

Men det är ju upp till henne det, tycker bara att det är kul hur mycket man kan göra bort sig.

Nej nu ska jag inte göra det mer spännande än så.


Kommentarer
Postat av: ina

JAG VILL VETA :D

2009-02-27 @ 18:56:36
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0