Pakt

Igår fick jag ett förslag om en pakt som innebär att man inte får äta godis, snacks, glass, pommes, bullar, kakor, tårta, bakelser, inte dricka läsk.. Jaja ni förstår vad jag menar.



Man får inte konsumera något av detta på 2 månader och om man nu inte skulle kunna motså frestelsen så måste man bjuda den andre på middag, på restaurang då.

Jag känner inte dirket att det blir någon stor utmaning eftersom jag inte äter godis, snacks eller dricker läsk, och jag känner också att bullar och sånt är något jag kan klara mig utan.
Men glassen.. glassen glassen glassen, det kan bli svårt. Nu låter det säkert som att jag äter glass varje dag och är beroende av det men så är det verkligen inte.
Jag äter väl glass någon gång i månaden kanske, men det är så gott att få unna sig lite Ben&Jerrys lite då och då.

Menmen, får väl äta honung eller nått om jag blir sötsugen haha.
Så älskling, vilken restaurang ska du bjuda mig på? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sörsugen? XD

2009-02-04 @ 21:14:31
Postat av: Anonym

sörsugen? XD

2009-02-04 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0