Pause

Just nu sitter jag och skriver en uppgift till Mediakunskapen som ska vara inne i morgon men den kommer ju så hårt inte bli klar idag. Får väl snylta till mig lite tid och göra klart den i helgen.
Men iallafall så tar jag en pause nu. Försöker nämligen hitta information om Rodney King, jag ska förklara vem han är och bla bla bla. Det går inget vidare som ni kanske förstår..

Ikväll kom min moster från Luleå hit med sen kollega så mamma och dem dricker öl och äter ost med kex i köket, jag är delsvis med fast jag dricker saft, höhö.
Jag fick ett jätte sött halsband av min moster, kan ta en bild på det sen :)

I morgon har jag och Marcus varit tillsammans officiellt i 2 månader så vi ska äta på restaurang och ha jätte mysigt :) lägtar lite faktiskt. Sen ska jag nog sova hos honom om han lyckas sparka ut sin pappa hehe. Annars sover vi här för mami ska äta middag med några kompisar och sist hon gjorde det så kom hon hem 8 på morgonen.
Vi får se hur det blir.

Ha en bra kväll allihopa! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0