Sunk

Idag är jag sjuk.

Jag måste skriva en krönika men kan inte tänka, den ska vara inne i morron. Heja mig.
Vet verkligen inte hur jag ska göra eller vad jag ska skriva om, eller jo om musik, där har jag inget val men om vad inom musik?
Dödstrist är vad det är. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att jag kommer komma på något att skriva om och vad ska jag då göra? Få IG? nej tack jag skulle inte tro det.

Jag orkar inte vara så skoltrött som jag är, det suger. Kan jag inte bara tycka att skolan och att plugga är as kul, då hade jag ju varit grym i skolan. Nejnej, såklart det inte kan vara så.
Eller jag behöver inte ens tycka att det är kul, det skulle bara hjälpa om jag hade någon fantasi alls, och om jag hade lätt för att bara skriva ihop saker och inte låsa mig som jag alltid gör.
Hatar det här!

Jaja, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: denizs

vet inte..vadårå?!

2009-02-09 @ 17:37:50
URL: http://denizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0