Avancerad matte?

Ja ni, min klass har matte och på tavlan pågår det en genomgång om MVG uppgifterna till provet vi ska ha någon gång i framtiden.
Jag skojar verkligen inte när jag säger att det här är det svåraste jag har varit med om! Och tydligen när jag var ute alldeles nyss och ringde pappa så gick hon igenom uppgifter från matte D. Jag vet att matte aldrig har varit min grej och att jag troligtvis aldrig kommer bli speciellt bra på det, men att folk faktiskt förstår det här är ju beundransvärt!

Anledningen till att jag ringde papi var för att han ska boka en klipptid till mig så jag ska äntligen få klippa mig!
Vet inte hur dock..? Jag är jätte sugen på nått nytt, är rätt så ledd på mitt hår just nu.
Jag tror att jag gör något busigt med det :) Kanske lite vågat för att vara mig.

Men jag känner nog för ganska uppklippt med en spretig lugg eller vad man ska säga. Det blir nog bra det :)

Kanske ska ta och räkna lite matte nu men jag vet inte, orkar faktiskt verkligen inte, slaaaakeeeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0