Finally!

Idag har jag och mamma haft tvättstugan. Vi började klockan ett och är klara nu. Inte alls så kul faktiskt, men det går ju fortare om man är två.
Mamma gick ner ensam sista gången och sen ringde hon mig och sa att jag skulle komma ner och hjälpa till och bära, och när jag kommer utanför porten ser jag till min stora förvåning att det snöar, och massor!
Jag som tänkte inviga min nya skinnjacka i morgon, men nejnej! Alltid denna snö som kommer emellan allt!
Usch usch usch!
Aja, jag har en glad pojkvän när han vaknar, snöälskare.. haha.

Nu ska jag gå och kolla om min lunch börjar bli klar.


Kommentarer
Postat av: Catarina Bjerén

Jahaaaaaaaaaaaa det är DU! :) hehe.. Som hade lite problem med någon kille va? ;) hur har det gått med honom?

2009-01-06 @ 16:40:59
URL: http://catarina.devote.se
Postat av: Catarina Bjerén

Vad roligt!! Själv fick jag värsta dissen av en kille jag tycker om (läs tyckte om) igår.. Som tur var har man ju någa på öager så det löser sig ändå ;P Hahaha..

2009-01-06 @ 19:17:13
URL: http://catarina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0