Höhö

Idag var det svårt att gå upp ur sängen vill jag lova! Somnade nästan när vi gjorde frukost, somnade nästan på tunnelbanan, riktigt härligt.
Sov nästan när jag gick in i klassrummet och du frågar Ina väldigt plötsligt: SIMONE! Ska du med på bio på torsdag?
Jag svarade: NEJ! det ska jag inte.
Haha det var inte meningen att svara så Ina, blev bara lite paff haha! Nä men dels är jag upptagen då och sen känns det ju inte så lägligt just nu eller hur? Du vet varför.
Känns som det skulle bli lite ... stelt?

Nej nej nog om det. Just nu har vi Svenska utan lärare och det måste jag ju säga att alla tar väldigt seriöst., njaaa?
Jag och Åsa sitter och läser lite bloggar och blev väldigt chockade över att Kenza tjänar ungefär 150 000 i månaden på sin blogg! :O Helt sjukt ju.

Nu ska jag nog jobba lite med Svenska arbetet, måste ju bli klar någon gång för guds skull.
Ha det bra tills vidare!


Kommentarer
Postat av: Ina

Luuuuuugnt gumman!<3

2009-01-27 @ 11:12:00
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0