Hopplöst

Igår gick jag hem efter lunch från skolan för att jag hade så ont i magen (ni flickor kanske förstår anledningen).
Idag kommer jag försent och missar två lektioner av samma anledning.

Det är inte bra det här, jag missar alldeles för mycket skola och får jätte mycket att ta igen på grund av den här skit grejen som har pågått ett tag nu. (ni närmaste som läser vet väl vad jag menar antar jag)
Det var ju liksom såhär min förra termin slutade också, massa att ta igen på grund av ÄCKEL körtelfebern.. Inte alls bra.

Jaja, jag kankse borde rulla iväg mot skolan nu, så jag iallafall hinner få i mig lunch och gå på lektionerna efter det.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0