TUTTAR eller nått

Rubriken är helt orelevant.


Fredag igen alltså. Borde kännas bättre eller hur? Har inte varit i skolan idag IGEN. Det är inte bra det här.
Men även om ni kanske inte tror det så skolkar jag inte för att jag är lat och inte orkar gå i skolan utan jag är inte där för att jag ibland får så sjukt ont i magen.
Jag vet att det kanske är tjatigt att läsa om men det är så jobbigt! Kan inte göra någonting, bara ligga i sängen.
Inte för att det är jätte hemskt när man har världens bästa sällskap som strycker en på magen, men iallafall.

Vad ska ni göra ikväll då?
Själv är det lite oklart fortfarande. Det lutar mot lite krök med Paula och några andra. Det var länge sen så det skulle vara roligt :) Annars vet jag verkligen inte, får väl kankse ta det lungt. Men njaaa, det känns så lamt, tog det ju lungt hela förra helgen.
Vi får väl helt enkelt vänta och se hur det blir.

Nu ska jag försöka plugga. Det går väl sådär för jag kommer inte riktigt igång, jag fastnar. Det gör jag tyvär nästan alltid när jag ska skriva något fritt. Synd det tycker jag, hade varit så mycket lättare om det bara rann på. Men nejnej!
Önska mig lycka till!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0