Jag har inte gått och lagt mig än, kan inte sova...

Om dig
Namn: Simone Rylin
Ålder: 17
Smeknamn:  Simme
Sysselsättning: Just nu, absolut ingenting. Annats är det ju sommarlov!
Bra egenskaper: JAG HAR BARA BRA EGENSKAPER :)
Dåliga egenskaper: Ja ni fattar..
Linje/klass: Media, efter sommaren också grafisk design, MP2B
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Grööööna
Skostorlek: 37 - 39

Senaste person som
Sov i din säng: Förutom jag så var det min älskling
Du pratade med: Mamma
Du gick på stan med: Marcus
Skällde på dig: Mamma tror jag? Eller kanske Marcus?

Senaste
Låt du hörde: Lars Winnerbäck - I dina ögon
Film du såg: Jag kommer faktiskt inte ihåg..
Mat du åt: Kalaspuffar och mjölk (mat?)
Kram: Marcus
Puss: Marcus
Känslan: Ledsamhet, oro och rädsla blandat
Resa: Luleå
Dröm: No memory
Boken du läste: En shopaholic i New York (för typ 7 minuter sen)
Personen du träffade: Förutom familjen - Marcus
Personen du pratade i telefon med: Syster tror jag
Personen du fick sms av: Marcus
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror att jag aldrig har gjort det?
Gången du var utomhus: När jag åkte hem från älsklingen vid 21.00?
Gången du sov: 17.00 igår
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 16 maj
Saken du köpte: Ett armband, en tröja och en tunika tror jag

NU VET NI!





Kommentarer
Postat av: lovisa

SV: haha jag vet, så jävla rolig alltså! :D <33

2009-07-08 @ 08:44:42
URL: http://lovisakr.blogg.se/
Postat av: Issii

16 maj :P

De är ett tag sen..

2009-07-12 @ 21:12:46
URL: http://baraisabellerylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0