The Proposal - var den bra?

Ja det tycker jag faktiskt att den var. Den var väl kanske inte en jätte höjdare för den var ganska förutsägbar men utöver det så var det en bra film :) Den var gullig men samtidigt rolig så det var en bra mix av olika nöjen i den, plus att den var inspelad i så olika miljöer vilket också gör (enligt mig) att det blir intressantare att titta! Så jag tycker den var sevärd men därimot kan man vänta tills den kommer ut på DVD och se den då, då blir den nog lite prisvärdare.





Kommentarer
Postat av: ammizz

Alla jag har hört säger att den är kass :/ Kanske måste testa se den ändå :)



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg. Du har chansen att ta del av priset!



Kram :)

2009-07-01 @ 23:10:15
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0