Twilight.. SKRÄP!

Jag har precis sett den stora succén Twilight och jag måste säga att jag blev väldigt besvilken efter den stora hysterin som har varit om filmen. Jag tycker inte att den var speciellt intressant överhuvudtaget, den var långtråkig och det hände i stort sätt ingenting. Dessutom tycker att det var en del detaljer som bara kändes superbilligt: Till exempel vissa vinklar och sådant, jag menar hälften av filmen var ju bara skog och konstig dålig musik, ingen action alls.. Nej usch jag blev riktigt besviken! Dessutom tycker jag att skådespeleriet inte heller var något vidare, bara trams och strunt filmen igenom. Så jag har riktigt svårt att förstå vad alla tycker är så fenomenalt med filmen? Är det att man tycker att Edward är snygg? (håller inte med om det) men det tycker jag nog inte är ett tillräckligt skäl att hylla en film. Och jag måste säga att det inte är så att jag inte tycker om filmer som den här, för det gör jag men det här var definitivt ingen höjdare!



Nä, det där var inget för mig och det kändes som att det kastades pengar i sjön.
BESVIKEN!







Kommentarer
Postat av: Mahlin

haha jag såg twilight filmen med mitt ex..kan väl säga så här: det blev inte mycket vi kollade på filmen ialla fall. men jag kan hålla med om att den inte är bra, den är överskattad.förstår inte hysterin varför alla går och blir kär i den filmen mer eller mindre, gör du? :)

2009-07-03 @ 18:43:19
URL: http://thepapertiger.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Jag har inte kollat på filmen ännu utan bara läst boken. Jag är livrädd för att min bild utav Edward ska bli helt förstörd, i mitt huvud är han jättefin :) hehe! Har du läst böckerna också?

2009-07-04 @ 19:56:11
URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Viola

Det är väl mest fjortisar som gillar den filmen och fjortisar sväljer det mesta med hull och hår. Dessutom ser Edvard helt nerknarkad ut.

2009-07-05 @ 22:14:40
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0