slutkörd

Nu har jag suttit i flera timmar och försökt amatör fixa till min systers bloggdesign.. Det blev ganska bra tycker jag men jag är inte riktigt klar än, tänkte fortsätta en annan dag då jag är alldeles slut i huvet.

I morgon är det idrottsdag i min skola men jag ska inte vara med för att jag fyller år och för att min älskling har planerat något på dagen hihi! Jag är så sjukt förväntansfull! :D
Tänkte jag kunde visa telefonen jag vet att jag kommer få i födelsedagspresent haha. Det har varit ett väldans diskuterande fram och tillbaka om jag skulle få den eller en annan men tillslut så bestämde sig pappa för att jag fick bestämma själv för att jag skulle få den som jag ville ha :) Däremot kommer jag inte få den i morgon utan nästa vecka för jag tror att de skulle beställa den. 

LG KU990i Viewty Black





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0