Den rätte för Rosing

Ikväll så satt jag och tittade på Linda Rosing på Kanal 5, där hon bad Johan att gå. Vilket jag verkligen tycker var på tiden!
Nu har hon ju bara två kvar och valet är hennes, vi har Hugo som är 19 och Ejjan som är 22. Är det bara jag som ser mönstret? De yngsta är kvar, och hon är 35 år gammal. Men med en eftertanke så passar det kanske för henne, jag menar hon är ju som en 19 åring i huvudet uppenbarligen, det är vad jag och mamma kom fram till här i TV soffan haha.

Vem tror ni att det blir? Jag tror eller snarare hoppas på att det blir Hugo ändå, han verkar så gullig, även om han är ungefär lika gammal som min egna pojkvän haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0