Frille

Nu är jag äntligen frisk och tillbaka i skolan! :) Just nu har vi Mediaproduktion där min lärare försöker rita en hund på tavlan.. Ja jo fint. Men vi år iallafall igenom reklamtexter och det är tråååkigt!

Måste berätta en sak! När jag satt på tunnelbanan påväg till skolan så satte sig en man framför mig och läste tidningen, inget konstigt med det jag vet. Men saken var den att varje gång han rörde sig, vände blad och sådär så tittade han mig rakt i ögonen som fick mig att tro att han skulle döda mig!
Det var absolut ingen speciellt med honom, förutom just den där blicken.. Jag blev faktiskt lite små rädd, men sen gick jag av i Odenplan och gick iväg väldigt fort! Haha, spännande morgon det där.

Psst.. Hunden på tavlan blev just en gris..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0