Great!

Filmen var verkligen jätte bra igår! Kunde verkligen känna igen mig och relatera ibland haha, och det är ju alltid posetivt när man ser en film eller läser en bok eller liknande.
Jag tycker verkligen att om man är intresserad av mode, eller kläder och sådant så bör man se den. Och faktiskt så om man har lite shopaholic problem så kan man lära sig ett och annat, det gjorde faktiskt jag. Filmen fick mig att tänka till på ett och annat, och nej jag kan inte säga att jag inte var shoppingsugen när jag kom ut från biografen men ändå, jag tänkte till och kände att jag kanske inte behöver så många fler par skor även om jag vill ha haha.

Svenska lektionen pågår så jag ska hänga med, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0