Två dagars shopping

Igår efter skolan åkte jag till Skanstull för att möta Marcus som skulle kolla på en ny mobiltelefon, men det var inge kul tyckte jag eftersom han bara ville ha fula och dåliga :P haha.
Men sen blev det roligare för då gick vi och kollade i mer intressanta affärer som till exempel Din Sko.
Väl där inne så såg Marcus att mina skor jag hade på mig såg förjävliga ut rent utsagt så han ville köpa nya till mig, det blev ett par vita låga tygskor.
Jag protesterade väldigt men gav sen med mig när jag insåg att mina vita skor började bli gula... hehe.

Idag efter skolan blir det mer shopping fast åt Marcus den här gången haha, då ska vi åka in till Centralen i stället för jag är less på Ringen!
Det blir några tröjor tror jag och så tycker jag att han ska köpa ett par nya skor på Scorett, försökte hitta dom på hemsidan men nejnej, där var dom ju inte kvar såklart!

Nu kanske jag borde sätta igång med Svenska lektionen (?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0