Varför vägra Skansen?

Nu när solen har tittat fram och jag har en rejäl vårkänsla i kroppen så känner jag väldigt starkt för att åka till Skansen idag, jag ska ju vara med Marcus idag också så jag tänkte att det kunde vara mysigt liskom - lite barnminnen.
Så jag ringer min älskling för att fjäska lite så han skulle gå med på det, när jag ringer för att fråga så lägger han på och sen skickar ett sms där det står att han vägrar, varför?
Det är ju supermysigt där! Men men, jag ska iallafall försöka få honom att gå med på att ta en promenad på Djurgårn, det är ju vårigt och fint!



Kommentarer
Postat av: Anonym

woho jag har sökt jobb på skansen!

Och i sommar kör vi fan eskilstuna!

2009-03-19 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0