Bebis i Januari!

2010 ska jag få en liten kusin! Vi fick veta idag att min morbrors tjej är gravid och att de ska få en liten plutt i Januari. Mamma är helt överlycklig över att få bli faster då hon bara är moster hittills haha. Vi här hemma tror att det blir en lite kille men min morbror tror att det blir en tjej, vi får väl se hur det blir. De vill nämligen inte veta könet innan den föds, de vill ha det som en överraskning.
Jag är jätte glad! Det är så mysiga när dom är se sådär två, tre år och det är ju min kusin Elias men han växer ju snart ur det och då har man ju en till som kommer i den åldern snart, eller ja om några år. Plus att jag är så glad för min morbrors skull, att det äntligen är hans tur!

Grattis grattis till Conny och Lisa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0