Det finns ingen bra rubrik

Jag bad om ursäkt förut för att jag inte uppdaterat på länge men så kom jag fram till nu att jag inte behöver det, det är min blogg och jag gör som jag vill :) right?

Jag har varit väldigt stressad på sistonde och det är därför bloggen har halkat efter. Dels för att jag riskerar att inte få G i Matte A, men mest för att när jag berättade det för mamma så var hennes svar ungefär: aha oj okej. Inte mer än så.. Och jag är en sådan person som behöver mycket stöd från mamma och jag har också alltid haft det. Men nu sen mamma har en ny pojkvän och allt sånt där så känns det som att jag hamnar efter och sist.
Så det är så det ligger till med mig, plus att det är lite annat som inte riktigt går som jag vill så det mesta känns allmänt pissigt. Det är tur att man har folk som finns där ändå.


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)



Skulle du vilja va med i min veckans blogg tävling?

2009-05-24 @ 15:25:42
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Ina

Oj... :(

2009-05-24 @ 15:51:19
URL: http://inalc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0