Min händelsefulla helg

Fredag:
Vart ska jag börja någonstans.. I Fredags så blev det fest hos min älskling, det var en lyckad fest enda till slutet då det hände en del tjafs mellan mig och Marcus och festen var tvungen att avbrytas. Jag vill verkligen be om ursäkt till alla som var där för det, det var jag som sa att jag inte ville ha något bråk eller sådant från någon och så var det jag som gjorde det iallafall, så förlåt för slutet men hoppas att alla hade kul tills det var dags att gå.
Men iallafall så blev det massor av drinkar, skojj och stojj och väldigt mycket för älsklingen att städa kan jag säga haha.

Lördag: Eftersom både Marcus och min lilla syster Isabelle fyllde år i Lördags så kan ni ju tänka er att det blev en ganska stressig dag för mig?
Vaknade vid 12 hos Marcus pappa och sen vid två så åkte vi och åt tårta hemma hos hans mamma med hans mormor, första gången jag träffade hans mormor så jag var lite skakis faktiskt..
Efter det var det dags för mig att springa iväg till pappa för att Isabelle skulle öppna sina presenter, där bland en ny telefon som var as najs! Sen skulle vi äta på Pizza Hut och Marcus skulle med så då mötte vi honom i Hammarby centrum och åkte iväg, middagen var trevlig och väldigt god och sen rullade jag och Marcus hemåt mot honom. Vi skulle även försöka få tag i jordgubbar för jag hade en mysig och halvsnuskig plan haha, det var bara det att det inte fanns någonstans men tillslut så hittade Marcus det på en affär som jag inte kommer ihåg vad den heter :)
Så det blev lite chokladdoppade jordgubbar och lite hemliga saker som ni inte får veta! Och så Eurovision song grejen där i mellan.

Söndag:
Idag har jag bara ridit i stort sätt, trodde ju att jag skulle få rida pissHillman men det blev en glad överraskning när jag kom till stallet och fick se att det stod Wesselton på tavlan. Har aldrig ridit honom förut men det gick verkligen bra och han var jätte mysig :) Så han blir det nog nästa vecka också skulle jag tro.

Hoppas alla har haft en bra helg, det har jag iallafall!



Kommentarer
Postat av: Nikolina

det är prima här :)

2009-05-17 @ 16:34:39
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0