Simmes Fredag

Idag blir det nog en väldigt hektisk dag vilket inte passar mig så bra då jag mår jätte illa och har ont i huvet, nästan som om jag hade krökat satan igår.. Men som sagt har inte varit på praktiken idag heller på grund av det. Men nog om hur jag mår, hur mår alla? Fint väder och grejer!

Iallafall så väntar jag på att Marcus ska komma hit igen så ska vi åka in och hämta våra ringar som är färdiga nu! :D Jag är så förvantansfull hihi. Kan ta en bild på dem senare så får ni se hur dem ser ut. Sen måste jag lämna tillbaka kjolarna jag köpte på Gina Tricot, den ena kom jag på var inte värd 300 spänn och den andra var bara knas (provade inte den andra i butiken). Ska försöka hitta något för kvällen bravader och kanske något fin till skolavslutningen, vi får se hur det blir med det där! Sen ska jag åka hem och fixa mig tror jag och när jag är klar med det ska jag på lite hemliga saker hehe.. När det är klart ska jag troligtvis grilla eller liknande med Sofia och Deniz och ja några fler också haha.

Det är min dag det! Lägger in en glad låt som passar till det underbara Stockholms vädret :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0