Uppdatering för Cecilias skull

Ja Cissi, nu får du en uppdatering! :)

Idag har jag inte praktiserat utan var i skolan och skrev Nationella Prov i Engelska, det kändes som det gick riktigt bra faktiskt. Vi håller tummarna på det iallafall. Så nu har jag bara lite kvar i skolan, två matteprov och två inlämningar men sen är jag klar. Det känns väldigt skönt att ettan är så gott som färdigt.

Eftersom vi bara hade provet och våra matkort inte är påladdade på grund av att vi praktiserar så blev det lurre på Donken. Jag provade en ny burgare, East Chicken Junior tror jag att den hette och den var sjukt god! Det var nog den godaste burgare jag ätit på McDonalds. Ja jag vet jag låter som största svullot men den var ljuvlig haha.
Efter lunchen åkte jag hem för att vänta på Marcus som skulle komma efter skolan, vi skulle nämligen gå på cirkus men vi kom fram till att det inte fanns pengar att göra det för. Men i morgon ska vi gå och titta på djuren som står utanför iallafall.
Så vi tog det bara lugnt och tittade på film och sen somna jag, trötter som jag är nu för tiden. Sen bara hem till älsklingen som hade fått sin nya MOORE tidning som jag roade mig med, intressant läsning det där. Och nu ska vi titta på en film till, vi har ju nämligen avslutat vårat Sex and the City maraton och har nu börjat med American Pie, nu blire The Wedding och popcorn.

Hoppas din dag har varit bra Cecilia! Nu har du din uppdatering som du kan läsa när du sitter där ensam på ditt rum och känner att du vill veta mer om omvärlden! :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja tack det var en bra uppdatering Simone :D <33

2009-05-10 @ 22:30:10
URL: http://cecilialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0