En vecka kvar

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar till den tredje december! Det är nämligen då min älskling kommer hem och hemma i tio dagar. Jag saknar honom så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. Jag får ju inte ens prata med honom då han ligger i fält.
Dels är det den längsta tid vi någonsin har varit i från varandra, men när han kommer hem så kommer det också vara den längsta tiden vi har varit med varandra sen den 27 juli så det ska bli underbart! Ååååh jag önskar verkligen att det var nästa torsdag nu!

En fin bild på Marcus från hans student <3


Kommentarer
Postat av: Emma

hej favoritvännen! hur är det med dig? :) du har ju sjukt snygg design som vanligt iaf! ;) <3

2009-11-26 @ 22:24:14
URL: http://intesommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0