Första advent - Söndag - Plugg

Idag är det första advent! Alltså börjar julen knacka på dörren, jag tycker dock att det känns otroligt långt tills tomten kommer. Men i alla fall så ska jag och mamma adventspynta här hemma idag, vi ska också dricka glögg och äta lussebullar, lite lussefika med andra ord :) Det blir nog mysigt!

Men först är det plugg som gäller, dagens ämne: Psykologi. USCH! Det är altl jag säger. Nu ska jag försöka få ihop min filmanalys på filmen The Notebook (en av mina absoluta favoritfilmer!), man ska skriva om allt som har med psykologi och göra i filmen. Vi får väl se hur det går..
Sen har jag även en uppgift om anorexi som jag måste göra. Hoppas jag hinner bli klart med allt idag bara. Så att det mesta är klart tills på Torsdag då Marcus kommer hem, så jag har tid att umgås med min älskling när han väl är hemma..

Nej nu måste jag runda av och sätta igång! Wish me good luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0