Fredagen den trettonde.

Denna "otursfredag" börjar på ett relativit bra sätt. Jag vaknar av att klockan ringer tidigt som fan och är helt förvirrad (har ju sovit till två varje dag denna vecka). Jag kommer inte ihåg vilken tid jag skulle gå upp, ställer alltid klockan tidigare än jag ska gå upp för jag måste ligga och dra mig.. Så tänk er en Simme, helt stört förvirrad, har bara sovit fyra timmar, YAY!
Sen går jag upp och gör mig klar och märker då att jag är klar en halvtimma för tidigt!
Vad gör man då? jo man tar sina kedjor som man äger och börjar pimpa sina skor.. Man skulle ju faktiskt kunna tro att jag är en morgon människa. Dock blev resultatet sådär, troligtvis på grund av sömnbristen, ska fortsätta senare!

Nu har jag min första lektion, Multimedia. Alldeles ensam för Gabriel är inte här idag och alla andra ligger och sover, KUUUUL! Not.. Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0