Jag tänkte att jag kör tills datan dör?

Jag kommer verkligen aldrig komma sova i natt, jag känner det på mig. Det är inte så att jag inte är trött, för det är jag. Men jag kan aldrig riktigt sova på Söndagar, helt klart en för känslosam dag..
Men jag tänkte att jag sitter vid datorn tills datorn dör och sen får jag väl se om John Blund kan komma och hjälpa mig på traven.

Min helg har varit helt underbar! Jag ville verkligen inte att den skulle ta slut men som alltid kommer den hemska Söndagen och drömmen blir verklighet igen.
Det kan ju tyckas att det är lite överdramatiskt att beskriva helgens slut och veckans början så. Men för mig är det mer än att jag måste gå till skolan. För mig är det att mitt hjärta åker tillbaka till basen och att han inte kommer hem igen förens den 3 december, vilket känns som en hel evighet. Så även om denna helg har varit underbar så känns det väldigt hopplöst och värdelöst just nu, det känns som att jag rullar ner för en backe på en cykel utan bromsar. Det är svårt att förklara men känslan är olidlig. Jag bara önskar att den här tiden går fort..

"Jag tänker att i tio dagar ska vi bara springa och hoppa i gräset!" - Åååhh vad jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det kommer gå fort älskling, jag lovar dig<3<3<3

2009-11-16 @ 19:01:24
URL: http://cecilialindberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sv: kostar inte så mycket, gratis boende har vi ju :D :D <3<3

2009-11-16 @ 20:15:57
URL: http://cecilialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0