Mormor <3

Jag vill ta en liten sekund och prata om min mormor. Jag menar det till 100% när jag säger att jag världens bästa mormor! Hon är en riktig bullmormor hon, bakar, lagar otroligt god mat och allt man kan tänka sig. Men sen hat hon en twist; Min mormor springer runt i klackar och är den mest modemedvetna äldre damen jag någonsin träffat! Det roligaste som finns att göra när man åker till henne är att shoppa med henne, min bästa shoppingvän!

Jag pratade precis med henne i telefon och jag måste säga att varje gång jag gör det så lägger jag alltid på med ett stort leénde på läpparna, mormor är ett rent lyckopiller.

Hon är samtidigt den där som man alltid kan komma till, utan att det är några problem. Mormor är också min största förebild. När min morfar var sjuk så tog hon hand om honom varje dag medans hon själv har en ledsjukdom. Det krävs en otrolig styrka för att klara det, och det är just därför som jag ser upp till henne så mycket. Hon har ett hjärta av guld.

Jag älskar dig mormor, världens bästa!



Kommentarer
Postat av: Issi

Mormor är bäst!

Synd att hon bor så långt bort så man inte bara kan springa över och säga hej! :D

Fast hon har själv sagt att hon inte bakar längre, hon köper bullar. fast inte om man säger MORMOR KAN VI BAKA?! :D:D:D:D

Haha oj.

Mormor äger! <3

2009-11-04 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0