Multimedia nu igen

Undra varför jag alltid uppdaterar bloggen när jag sitte på multimedian? No one knows..
Men idag går det i alla fall betydligt mycket bättre än förra gången! Jag är förstod faktiskt nästan allt den här gången och det gick riktigt fort att bli klar med knappen som vi skulle göra. Det större problemet var att förklara allt för Gabriel då mitt guldfiskminne har en tendens att svika mig!

Efter den här lektionen har vi bara en till, en långing, men sen slutar vi! Det känns riktigt skönt. Men sådär ändå för när jag kommer hem måste jag råplugga och sen åka till stallet och frysa haha. Juste! ISSI OM DU LÄSER DET HÄR! GLÖM INTE ATT DU SKA ANMÄLA DIG TILL TOMTEHOPPNINGEN IDAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0