Här får ni en bok för dålig uppdatering!

Vilken otroligt känslosam tid det är just nu, inte bara för mig utan för mina vänner också. Ena stunden är allt bäst och andra sämst.
Jag känner bara att jag är så otroligt less på falska och omogna personer, personer som sviker dem som funnits där längst och mest. Det är fan elakt. Vissa bara tar och tar och tar men ger aldrig tillbaka, blodiglar.

Men nog om det, nu ska jag prata om mig själv haha, jag ska prata ut lite tror jag nog.
Enda sen Marcus åkte i Söndags har jag varit helt förstörd, det kanske inte märks så mycket när jag är i skolan eller så men nästan så fort jag kommer hem så crashar allt och jag bara gråter. Det känns som att jag inte vet hur mycket längre jag orkar, jag älskar dig och kommer aldrig lämna dig så det är inte det. Det är bara helt otroligt jävla jobbigt att inte få höra din röst.
Jag kan ju inte direkt säga att det hjälper att det är så stört mycket i skolan nu också, jag tror jag aldrig har varit med om att ha så mycket plugg. Det är som att skolan tycker att vi inte ska ha någon fritid what so ever, det är så det blir i stort sätt i alla fall.
Så för att sammanfatta det så mår jag inte så helbra just nu, mycket möjligt att det är därför som jag inte uppdaterar särskillt ofta, har liksom ingen lust till något.

Men nog om det nu!
Idag hade vi samhällsprov, håller tummarna för att det gick bra - det kändes helt okej anyways. Vi fick även veta resultaten på Svenska provet som vi hade för någon vecka sedan och jag fick VG så det känns riktigt bra!

Nu ska jag sätta igång och göra alla psykologiläxor som jag har missat, det lär ju bli lätt när någon har ätit upp min bok! :O Juste! det är någon som äter upp mina saker här hemma! En kjol, boken, favorit strumpbyxorna och lite andra saker. SICK MAAAN!

På Fredag fyller Gabbe år, då blir det firande! :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0