Oh oh here she comes

I Fredags var det som sagt fest, halloweenfest för att vara exakt! Det var riktigt kul och kvällen förde med massor av skratt och stoj.
Vi åkte från Gabriel till Vällingby för att möta upp Hannes och Lukas som vi fick med till festen. När vi kommer dit är det helt sjukt mycket folk där, det var nästan svårt att komma in. Men efter ett tag verkade det som att det började avta, kanske gick folk en trappa ner, vad vet jag. Vi satt och spelade ölspelet, jag har aldrig och sanning och konka största delen av kvällen men det var väldigt roligt! Många smaskiga konsekvenser..


Den här dagen började med att jag åkte och mötte Cecilia i Gullmarsplan sen åkte vi vidare till Gabbe för att börja jobba lite med våra tidningsomslag (bra sätt att spendera första lovdagen på!). Jag hann få en del hjälp av Gabbe innan jag var tvungen att åka hem för att hinna till ridningen.
När jag och mamma går på tunnelbanan så ser vi något mycket märkligt.. Det är 5-7 personer utan byxor utspridda i vagnen (både tjejer och killar), alla med kalsonger på. När vi har åkt några stationer så kommer det på en kille mer en hel del byxor i famnen som han börjar "sälja" till de utan byxor för lite småpengar. Alla förstod ju att det var spelat men jag tror inte rikigt att någon fattade varför de gjorde det.. Antagligen något med skolan att göra men jag förstår inte heller vad. Kul var det i allafall!

I morgon ska jag ta en tripp till sjukhuset för lite personliga affärer, hoppas allt går bra! Sen vet jag inte riktigt om det blir bio och middag med pappa i morgon eller på Onsdag, det återstår att se!
Nu ska jag forsätta med tidningsomslaget tror jag.. Bye bye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0