Världens bästa tisdag!

Jag kan inte beskriva hur glad jag är just nu! Men det återkommer vi till.

Den här tisdagen är och kommer bli så jävla ÄG! Det börjar med att vi är lediga, dock hade jag utveckligsssamtal. Det var det bästa utvecklingssamtalet jag någonsin har haft! Fick grym feedback från alla lärare, alla sa att jag var en VG/MVG elev (alltså i ALLA ämnen :D) Min mentor sa till och med att jag låg på samma nivå som "de bästa" i klassen :D så dels är jag överlycklig över det med tanke på hur orolig jag har varit över min skolgång för tillfället.

Men sen är det ju en liiiiiiiiten detalj som gör allt helt underbart också... Bara en liten, pytte sak..

MARCUS HAR KVÄLLSPERMIS OCH KOMMER HEM ÖVER KVÄLLEN! :D Så vi ska äta pannkakor och mysa tills klockan halv elva då han måste åka tillbaka igen. Det här är verkligen en grej som bara förgyller! HELT UNDERBART ATT FÅ PUSSA PÅ MIN LILLA ÄLSKLING IGEN :D Då kanske inte veckan bli så jobbig ändå, hihi!

Nu ska jag styla min lillasyster och fota henne för mitt tidningsomslag till Grafiska lektionen på fredag. Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0