Stora problem i en lite värld

Just nu sitter jag i skolan. Jag och mina kära vänner började prata om engelskan och att vi i stort sätt inte vill gå dit och får ångest varje gång det vankas på grund av vår lärare.
Förut älskade jag engelska, det var verkligen ett av mina favoritämnen men nu känner jag mig nästan beredd på att sluta Engelska B och börja på foto istället (det valet finns på min skola).
Så vi gick just till våran biträdande rektor eller vad hon nu är och sa att vi verkligen vill byta grupp. Men nejnej, folk får byta men inte vi! Vi ska sitta och ha ett möte med häxan och säga att vi inte tycker om henne och att vi inte vill gå dit pågrund av henne, det känns ju verkligen jätte kul om vi nu inte får byta - för då kommer hon säkert straffa oss för att hon är hemsk.

ÅH ÅH ÅH USCH USCH! JÄVLA SKIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0