En vår och sommar att se fram emot!


Denna vår och sommar för min del är verkligen något att se fram emot! Det händer roliga saker utspridda under hela halvåret, tänkte dela med mig lite av min lycka haha.

  • 13 April: Drar iväg till New York!
  • 3 Maj: Ut på pratik i stallet, skönt att vara ute i solen i en månad!
  • 8 Juni: Jag fyller 18 och det är skolavslutning!
  • Ca. 18 Juni: Marcus muckar och är hemma föralltid!!!!!!!!!
  • 16 Juli: Zante med brudarna!! <3
Så ser min närmaste framtid ut, pretty good right?



Jag och Lovisa verkar tänka lika ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahah det är du och jag Simme ;) Puss på dig söto! <33

2010-04-05 @ 15:57:32
URL: http://lovisakr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0